豪華戲院結業 舊式戲院靈異事件逐個數

經營28年嘅舊式戲院「豪華戲院」早前宣布結業,而且將會拆卸重建。舊式戲院喺香港已經所剩無幾,而呢一類戲院除咗比現代戲院佔地較多之外,佢哋嘅特色就係經常傳出靈異事件,而家就同大家數一數啦!

豪華戲院

呢間戲院除咗有人見過有白色靈體出現之外,佢入面嘅女洗手間亦盛傳靈異事件。傳聞就係如廁時,有道長期打開嘅門口,會無故發出大力開門嘅聲音,而離開時走到下層,竟然都仲係女洗手間。呢啲傳聞令到唔少愛探靈嘅人士專誠造訪,甚至連ViuTV靈異節目《總有一瓣喺左近》亦曾去過拍攝。

金茂坪戲院

已經荒廢多年嘅金茂坪戲院位於秀茂坪,發展商曾經諗過改建,甚至將其放售,但都無人問津。相傳曾經多次有工人圖入內拆卸,不過都發生意外,之後由於太邪門嘅關係,就再沒有人敢接呢一單生意。而呢間戲院所處嘅位置曾經發生過山泥傾瀉,有唔少人遇難。另外,亦有報稱戲院嘅前身係日軍佔領香港時嘅行刑場。另一個傳聞就係80年代有一對情侶喺戲院放火自殺,好多觀眾走唔切,最後仲波及多人,不過呢段傳聞一直未經證實!

普慶戲院

呢間戲院位於彌敦道,當年曾經亦傳出過唔少靈異故事,例如有一個喺睇戲中途去廁所,去到女廁兩格都閂咗門。咁呢個女仔就唯有等,點知等咗幾分鐘一啲聲都冇,於是佢就拍門。一拍落去度門,門就打開,女仔就淨係望到一對紅色嘅繡花鞋,好整齊咁放喺廁格地下。之後,呢個女仔好驚,一回頭見到一個木無表情女人,仲語氣好惡咁叫佢快啲走。

東城戲院

位於灣仔嘅東城戲院前身係殯儀館,建於60年代嘅東城戲院,當年售票情況並不理想,但每每戲院卻出現全院滿座情況,而無綫劇集《全院滿座》就係得到呢個傳聞啟發而開拍!另一個傳聞就係有一名女觀眾喺洗手間照鏡嘅時候,乍見身邊一位冇五官嘅女子,於是慌忙離開。之後佢喺門口見到有個女人正想入洗手間,於是佢就諗住好心提佢,點知一望個女人,正正就係頭先喺洗手間嗰個女人。

坪洲戲院

除咗市區之外,離島都曾經有多間戲院,其中坪洲戲院就荒廢咗好多年,後來呢度仲變成尋幽探秘嘅聖地。喺2010年,曾經有一名巡警路經戲院,聽到戲院內有腳步聲,於是就入去查看。點知就發現有一個男人喺入面自殺,自此村民經過戲院附近周不時都會聽到有人行嘅腳步聲!